Nieuwe Peercoin exchange

Zag net dat er een nieuwe nederlandstalige exchange is voor Peercoins die ook Ideal accepteert.

Kijk hier: https://www.litebit.eu/coin/ppc/nl/
Er is ook een franse, Italiaanse, duitse en engelse taal beschikbaar.

Hoop dat er gauw Peercoins beschikbaar komen. Ik zal waarschijnlijk een van hun eerste Peercoin klanten zijn.

Heb al eerder Litecoins bij ze gekocht via Ideal, had mijn coins bijna onmiddelijk. Geen gedoe met overmakingen of geld 24h vasthouden.

Een goede ontwikkeling dat er meer coins worden aangeboden. Peercoins zijn er inmiddels op voorraad. Ik heb net zelf wat aangekocht en ben geduldig aan het wachten tot ze binnen komen…

Wat leuk om te zien dat er een topic is aangemaakt door een klant! Super!

@Dutchman klopt, vannacht waren de automatische betalingen uitgeschakeld voor PPC. Wij zijn weer druk bezig geweest en alles werkt weer zoals het hoort.

Nogmaals bedankt voor jullie aankopen, nu hopen dat de prijs wat stijgt!

Hej Kenny klopt, we hebben contact gehad en alles is vlekkeloos afgehandeld! Litebit is een aanrader :slight_smile:

Bedankt voor het compliment. Inmiddels werkt PPC ook weer volledig automatisch.

Hallo Kenny,

Hoe zit dat met die tweet over ‘merchants’ van gisteren? Kunnen winkeliers nu een van je coins accepteren en via jou betaald krijgen in euro direct op hun bankrekening.
Misschien kan je een beetje uitwijden hierover. Je bent toch een van de eersten en Peercoin houders en winkeliers die naar Peercoin kijken zijn mogelijk geinteresseerd. Dus een beetje reclame kan geen kwaad zoalng het ook wat informatie bevat over deze nieuwe diensten.

Misschien een apart draadje hier en een post in het engelstalige deel, laat dat aan jou over.

Hallo,

Klopt dat gaan wij zeker doen, echter zitten wij nu in de afrond fase van de API. Daarnaast moeten er nog verschillende modules komen voor webshops, deze zullen na de release stuk voor stuk uitgebracht worden.

Het proces gaat als volgt:

  • Merchant maakt een account aan
  • Merchant kiest bij instellingen of deze bedragen in coinsoort of EURO wilt ontvangen.
  • Merchant kan via de API facturen aanmaken
  • De klant word dan doorgestuurd naar LiteBit/pay en krijgt een overzichtelijk scherm te zien.
  • Hier kan de klant kiezen met welke coin hij/zij wilt betalen.
  • Merchant krijgt een e-mail met de status + een return URL met status
  • Merchant kan ik onze backend zien wat de opbrengsten en statussen zijn.

Het geheel zal nog wat makkelijker uitgelegd worden op een aparte page. Alvast bedankt voor de interesse!

Zonet de tweet gezien van litebit.eu, mijn favouriete exchange. Als je een Rabo of ING rekening heb kan je nu ook mobiel coins kopen zonder dat tan codes of pinpas nodig hebt. Makkelijker kunnen we het niet maken (oh nee dat was de belastingdienst ;D )